Konečně změna

Co je vlastně důležité uvést v prvním uvítacím článku? Sama jsem je nikdy ráda nepsala, baví mě je číst u jiných, ale jakmile ho mám napsat já, nenapadne mě ani jedna kloudná věc, která se tu vlastně má objevit.

Bloguji již celkem dlouho, dalo by se říct od mala, ale nikdy jsem se tomu nevěnovala tak vážně jako poslední dobou, pokud se to tak dá říci. Bohužel jsem nebyla tolik aktivní, jak bych si sama přála. Nevyhovovalo mi prostředí a funkce, které mi blog.cz nabízel. Rozhodla jsem se, že se přesunu a snad to i pomůže.

A co víc potřebujete vědět? Jsem si jistá, že teď se tu objeví především ti z minulého blogu a možná jen ti, co mají mou adresu někde uloženou a tak povinně nepovinně se přijdou podívat. Troufla bych si říct, že ti toho už tolik znát nepotřebují, ale budiž, mohl by se tu objevit, v co i doufám, někdo nový.

Předem musím upozornit, že jsem dost milá osoba, o které si ale spousta lidí myslí, jaká je zákeřná s…, ale za to může především má záliba v černém humoru a morbidnostech. Nemyslím tím, že jsem nějaké psycho, co si oblepuje stěny obrázky s kdejakou brutálně zavražděnou osobou, spíš bych řekla, že mi spousta věcí přijde přirozená, ale ostatní tomu dávají označení jakožto ‚morbidnost‘. Takže pokud tohle opravdu nevystojíte, ani nemusíte pokračovat se čtením. Tím bych vás chtěla jen upozornit, že nemůžete vše, co kde napíšu, brát tak vážně.

Teď, když jsem všechny varovala, můžeme pokračovat dál.

IMG_20170704_141112

Knihy. Tohle jedno slovo pro mě vyjadřuje můj téměř veškerý volný čas, můj odpočinek i mou zábavu. Kdybych neměla tak ráda spánek, nejspíš noc využiji k dlouhému čtecímu dýchánku. Jak může i název blogu napovědět, měly by se tu celkem často objevovat, ale nemůžu nic zaručit. Chtěla bych, aby tu alespoň 50 % zabíralo povídání o knihách, ale slíbit nic nemůžu a občas toho času na čtení moc není.

Ráda bych tu občas probrala i nějaké seriály, nové filmy a cokoliv, na co budu mít zrovna náladu. Pokud jsem vás stále ještě moc neodradila, můžete se i podívat, jak jsem na tom s plněním letošní knižní výzvy od Ells. Také tu mám stránku „O mně“, tak pokud vám tohle nestačilo a možná mi dáváte ještě i nějakou šanci, můžete si počíst.

Uvidíme se u prvního plnohodnotného článku. 🙂

P. S. Blog bude brzy(snad) mít vlastní doménu, jen se o tom musím ještě plně přesvědčit, zda to za to stojí.

4 thoughts on “Konečně změna

  1. Jsem ráda, že jsi se konečně ozvala:-) Úplně tě chápu, blog.cz mi poslední dobou taky dělal potíže, takže jsem si řekla ‚proč nezkusit blogspot?‘. Tímhle jsem se ti asi chtěla pokusit oznámit, že jsem se přesunula na blogspot, i když mi to moc nevyšlo.:-D Blog.cz je čím dál víc horší a horší, když si chci přečíst nějaký článek, tak se mi odkaz načítá i pět minut, vůbec mi nejdou upravovat fotky a když jsem měla třeba deset fotek, které jsem chtěla nahrát, tak jsem je musela nahrávat po jedné, což je vážně otrava. Snad se ti bude s blogem dařit, přeju hodně štěstí:-)

    Dříve written-by-m.blog.cz – nyní svetvknize.blogspot.cz

    To se mi líbí

    1. S těmi fotkami jsem to měla úplně stejně. Klidně jsem nechala notebook jen zapnutý a nechala ho 20 minut stranou, aby se mi vůbec nahrály. Byla to fakt ztráta času, nemohla jsem při tom na blogu dělat nic jiného. Tady jsem zatím nanejvýš spokojená. 🙂
      Doufám, že ti to teď taky vydrží, přeji hodně štěstí. 🙂

      To se mi líbí

Zanechat Odpověď

