Když čas nelítostně utíká

Sotva pamatuji, kdy jsem naposledy otevřela WordPress, nebo přečetla nějakou celou knihu. Přestože se toho tolik nezměnilo, čas mi začal prokluzovat mezi prsty a nemám nejmenší šanci ho chytat.

Přišel podzim, mé nejmilejší období. Dny se proměnily v deštivou spoušť a já konečně vytáhla své kabáty. Parky jsou zbarveny podzimním listím, lesy zahaleny mlhou a ulice se topí v kalužích. Stihla jsem ulehnout s nemocí a tak podávám zprávu, že se ještě pohybuji mezi živými. Jojo, stále tu otravuji, jen jsem tak moc líná!

Kdo by čekal, že věta minulých třeťáků „Druhák je nejhorší, pak je to v pohodě.“ se nestane pravdou? Možná je to jen ten začátek, nebo si to zhoršuji já, každopádně toho mám až nad hlavu a nevím, co dělat první. Knížek mi tu leží hned několik, neboť i když má peněženka sama brečí z toho, jak je prázdná, na tohle najdu korunu vždy. A tak jsem nakoupila, ale kdo to teď přečte?

IMG_20170919_191701
Na západy slunce si však najdu čas vždy.

A tak tu sedím mezi papíry, samozřejmě se mi látka dopisovat nechce a jen tu smutně koukám, zda se to napíše samo, a bloudím prsty po klávesnici, přemýšlejíc nad všemi plány s blogem, které jsem jednou sepsala v hlavě. Skutek utek.

Přišlo mi správné se ohlásit a zeptat, jak se tu máte. Zda se vám líbí podzim a už šílíte z výzdob na Halloween, já už dokonce sleduji na Pinterestu barevné kombinace pro vánoční stromeček. Není čas zahálet, když už ho ztrácím ve škole. Brzy se snad vrhnu do psaní recenze na knihu Temná hmota a začnu pěkně v tomto ponurém počasí s antologií Upíři, vlkodlaci a jiné strašidelné příběhy.

Zároveň plánuji na blog sepsat takový Knižní wishlist, stále však přemýšlím, jestli to pojmenovat nějak více kouzelněji, či mi to stačí takhle. Také jsem si řekla, zda by to nechtělo bookstagram, neboť jsem některými profily tak moc očarovaná a možná bych se ráda začlenila do komunity. To vše je ale ve hvězdách…
Všichni, kdo plánujete navštívit Humbook si to samozřejmě užijte, já to bohužel nestihnu, ale snad příští rok. Mějte se hezky, u příštího článku snad brzy. 🙂

5 thoughts on “Když čas nelítostně utíká

  1. Koukám, že jsme na tom dost podobně, s tím rozdílem, že já jsem zaneprázdněná prací. Každopádně pinterest sjíždím snad od rána až do večera a nechávám se inspirovat… zrovna nedávno jsem si vytvořila krásný svícny. 🙂
    A ještě se chci vrhnout na věnce!

    To se mi líbí

  2. Pro mně byl nejhorší prvák, i když jsem byla na osmiletým gymplu, bylo to strašný 😀 Naopak nejlepší byl čtvrťák, i přes tu maturitu to bylo asi nejvíc v pohodě, i přesto, že to zní dost zvláštně 😀
    Dřív jsem říkala, jak miluju podzim, ale teď zjišťuju, že ho vlastně nemám ráda, protože je zima, tma, fouká a prší 😀 Takže nejraději mám asi jaro 🙂

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

